25. března 2013

Paříž v obrazech

Ani nevím, jestli o nějaký report stojíte. A já osobně moc tenhle typ článků nemusím, nezajímá mě, jak kdo byl u které památky a jak to bylo super. Obvykle projedu fotky a tím končím. Takže vás ušetřím zbytečných plků a dám vám sem malou ochutnávku z fotek, které jsme nafotily.
Jedna klasická fotka, ta tu nemůže chybět.




Miluji noční fotky, protože noční fotky nejsou tolik závislé na počasí.


Veganská večeře - domácí sushi a salát.

Moje nejoblíbenější fotka z celé Paříže.

Závan domova.
Nejdřív se mi to nezdálo, ale ono na těch Francouzkách  opravdu  "něco" je.

Líbí se mi černoši. A miluji zelenou barvu. Tak se nedivte.


Jo, tohle už je focené letos. V tomhle jsem v pohodě vydržela až do noci. Teď je to při pohledu z okna až k nevíře, že?



Zřejmě tady mi ukradli telefon. Škoda.

Prý je tam každou sobotu. Závidím Pařížanům. Tohle tady v Praze chybí.


Veganské sushi vlastní výroby podruhé.


Tak jsem si po návratu koupila nový telefon. Že by provokace?

7 komentářů:

  1. To vypadá, že ses měla pěkně. :-)

    A děkuji za osvětu - kdysi byly Alcately moje nejoblíbenější telefony a myslela jsem, že Alcatel už telefony nedělá.

    Na té sedmé fotce je to focené z Place de la Concorde? Zajímavá perspektiva. Moc se mi ta fotka líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. krásné... strašně moc mi Paříž chybí... je to krásné město. Hezké fotky. Mě naopak fotky druhých zajímají... zvlášť míst, která jsem navštívila... je zajímavé vidět to stejné jiným okem ;) hezký večer

    OdpovědětVymazat
  3. Kéž bych se mohla vrátit do Paříže s milovaným člověkem...
    Kop.

    OdpovědětVymazat
  4. "Líbí se mi černoši. A miluji zelenou barvu." jako bys mě citovala :D některé fotky se mi líbí vážně moc, třeba ta před Louvrem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné :-)Tyhle fotky se mi fakt moc líbí. Takže až budu potřebovat novou profilovku na fb, vím, na koho se obrátit :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou pěkné. Já se na fotky z cizích míst, kam se nikdy nedostanu, rád podívám. A úplně nejvíc mě baví fotky jídel, plus nějaký komentář k tomu jídlu. Kdybych totiž byl turistou, pěstoval bych hlavně food turistiku:-)

    OdpovědětVymazat
  7. K.: Já taky nevěděla, že ještě dělají telefony, ale hledala jsem rychlou náhradu za nějaký alespoň trochu únosný peníz. Spíš náhoda.
    Ta sedmá fotka je v podstatě náhodná, tak jsme se toulaly bez nějakého velkého cíle a tohle z toho vyšlo :) Taky se mi ta fotka dost líbí.

    lenulka: Mě fotky cizích baví, když jsou nějak zajímavé. Což pro mě (obvykle) nejsou fotky z telefonu mizerné kvality, na kterých není nic zajímavého. Teda ne že by třeba taková Eiffelovka nebyla zajímavá, ale než se koukat na rozmazanou fotku, tak se radši podívám na nějaký pěkný obrázek z googlu. Ale když má někdo alespoň trochu soudnost a dá tam alespoň trochu pěkné fotky, taky se ráda kouknu. Jen mě moc neberou ty sáhodlouhé řeči kolem toho :)

    Kop(řiva?): S milovaným člověk je to krásný všude, nejen v Paříži. Ale pravda, Paříž má své kouzlo.

    Kristýna: Od tebe to je pro mě velká poklona, že se ti moje fotky líbí. I když tu před Louvrem jsem zrovna nefotila já :)

    potvůrka: Klidně si řekni, něco vymyslíme.

    Sejra: Tak to já jsem na tom s jídlem dost odkázaná na sebe, takže jsme si vyvářely na koleji, jeden večer jsme si koupily bagetu, zeleninu a olivovou tapenádu a lahev vána a udělaly si piknik pod Sacre Coeur :)

    OdpovědětVymazat