22. ledna 2013

Zase kožešiny...

... tentokrát v Krylovském podání. Ano, ano, ano!

5 komentářů:

  1. Dneska jsem celý den nějaká přecitlivělá a tohle mi vážně nepřidalo :-(

    OdpovědětVymazat
  2. To mě mrzí, to jsem v plánu neměla :( Spíš jsem chtěla upozornit, že jsou lidi, kterým to pořád není lhostejný... ale chápu, když má člověk den blbec...

    OdpovědětVymazat
  3. Jen mi stále připadá, že se na taková videa dívají jen lidé, kteří kožešiny nenosí. A ke komu by se to dostat mělo, tak ten se na to ani nepodívá. :(

    OdpovědětVymazat
  4. Podívá. Ale dopadá to nějak takhle - http://www.czechfashionisto.com/2012/11/proti-kozesinova-propaganda.html :(

    OdpovědětVymazat
  5. Ale i tak jsem z tohohle nadšená, ten kluk je prostě dobrej, i další jeho písničky jsou super. Což mě těší, protože mam zase chvíli co poslouchat :)

    OdpovědětVymazat