18. září 2012

Kožešiny



Nechci se moc rozepisovat, jen to musím sdílet. Je to celkem nenásilné upozornění na to, jak to ve skutečnosti chodí. Nejsou zde krvavé záběry, přesto to vystihuje realitu.
Ať se každý třeba staví na hlavu, připadám si lepší než masožrouti nebo dokonce nositelé kožichů. Kvůli mě ta zvířata neumírají.

9 komentářů:

  1. Není co dodat, souhlas. Nosit kožešiny v našich podmínkách s našimi vymoženostmi je jen prachsprostá samolibost a perverze. Stahovala bych z kůže takovéhle lidi.

    OdpovědětVymazat
  2. Kedy sa uz ludia spamataju? Slzim tu pri pocitaci ako mala. Ale s vacsinou ludi to ani nehne. Nieco sa muselo pokaslat uz ked boli detmi...

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych je nestahovala. Podle mě tohle všechno způsobuje nedostatek lásky, nedostatek úcty a nedostatek informací. Jenže tahle společnost není nastavená k tomu, aby se lidé milovali a měli jeden k druhému alespoň trochu úcty. Ve školách se učí všechny děti totéž, vštípí se jim ty "správné" názory a z toho se těžko vyvléká. Dokonalým příkladem jsou státní maturity - jak jsem nebyla proti nim, když jsme je měli mít my, tak jsem teď hodně proti, když jsem zjistila, jak to vypadá v praxi.
    Nejdřív musí lidi začít mít rádi sami sebe a sami k sobě mít úctu, pak musí začít mít úctu k ostatním. Pak začnou respektovat i zvířata. Ale to je bohužel ještě dlouhá cesta:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, asi máš pravdu, ale když to vztáhnu na sebe, tak to vůbec nesouhlasí, lidi nemám nijak zvlášť ráda a už vůbec k nim nemám úctu, přesto miluju zvířata... Asi se někde stala ve výchově chyba i u mě...

      Vymazat
    2. Já taky spoustu lidí nemám ráda. Ale mám ráda sama sebe a k ostatním chovám alespoň povrchní úctu. Ne třeba k jednotlivcům, ale k lidstvu obecně... víš jak, spíš myšleno abstraktně, než konkrétní osoby. A já nejsem ani moc zvířecí typ, proto taky nikdo nechápe, proč vlastně nejim maso.

      Vymazat
    3. Prave, ze to beru obecne a abstraktne. O lidstvu si myslim, ze by melo vymrit. Ale urcite jednotlivce rada mam.

      Vymazat
    4. Ale tak povšechně si taky myslim, že nejlepší pro planetu by bylo, kdyby všichni vymřeli. Jenže na druhou stranu mám pocit, že spousta lidí by potřebovala jen podat pomocnou ruku...

      Vymazat
  4. Většina lidí bere za správné, nebo špatné to, co za správné, nebo špatné uznává společnost.
    Osobně mi nedělá problém si představit, že budu za pár let jíst kobylky. Ryby totiž trochu jím. Jíst hmyz mi pak připadá docela ok. Nemají moc velky mozeček, těžno říct jak a jestli vůbec vnímají bolest..ale lidi raději budou jíst krávy a prasata, protože je to tradice a oni nad tím, co to globálně způsobuje, vůbec nepřemýšlí. Mnoha lidem není zvířat líto a argumentují tím, že zvířata se také požírají..a oni přece uspokojují potřebu, proč by se trochu ovládali, zvířata. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že společnost určuje, co je normální. Proto by bylo dobré, aby se vegetariánství rozmohlo, aby to bylo považováno za normální, pak teprve začnou lidi přemýšlet. Já pořád doufám, že se lidi vzpamatují.

      Vymazat