2. června 2012

Veggie parade

Pokud příští sobotu budete v Praze a nevíte, co dělat, přijďte na pochod veggie parade. Nemusíte být ani vegani či vegetariáni, prostě jen přijďte a buďte tolerantní.
Já se budu účastnit letos poprvé, takže nevím, co přesně od toho mám očekávat, ale protože znám některé pořadatele, už teď se těším na příští týden. A navíc se poznám s potvůrkou. Takže rozhodně to zní jako akce, na které by člověk neměl chybět (já tedy rozhodně ne).
Pokud máte ale s vegetariánstvím nebo veganstvím problém, radši zůstaňte doma. Alespoň jeden den v roce nám dejte odpočinout od "normálního" pohledu na svět.

4 komentáře:

  1. To zni fakt dobre, kdyby mi nahodou odpadnul program, tak bych se k vam pridala :))

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec jsem nevěděla takže moc moc děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jedikats: Tak kdyby náhodou, tak přijď a můžeš se nás pokusit i najít:)

    Kristýna: Kvůli tomu jsem to vlastně psala, kdyby náhodou někdo nevěděl, ale třeba by ho to zajímalo. Takže jsem ráda, že to nebylo úplně zbytečné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebylo :) tu Stromovku bych ráda navštívila... a pak odpádila na muzejní noc :)

      Vymazat