10. června 2012

Když nebudeš maso žrát, u srdce tě bude hřát:)


Tenhle slogan se letos na veggie parade bohužel neskandoval, protože prý loni nebyl kolemjdoucími dobře přijat. Nemůžu si pomoct, ale mně to nepřijde konfliktní, mně to přijde vtipné. Ale chápu, lidé si neradi přiznávají, že pojídání masa je prakticky vražda, a proto radši obviní nás, že jsme agresivní.
Každopádně i bez toho byl pochod super. Sice některé skandované slogany mi přišly divné, ale nic není dokonalé. Docela se divím, že dneska můžu bez problémů mluvit, skandovat celý průvod tak, aby mě slyšel každý, je poměrně náročné. Takže i když mluvit můžu, jsem ráda, že nemusím.
Nevěřím moc, že by průvod "pošahaných" veganů někoho donutil se nad svými stravovacími návyky zamyslet, ale i tak z toho mám dobrý pocit.
Poznala jsem potvůrku a rozhodně se těším na další shledání.
Dostala jsem typ na vegetboty, takže až příště budu potřebovat, tak si tam možná i vyberu.
Těším se na příští ročník, protože jsem si jistá, že bude ještě lepší.

11 komentářů:

  1. Haha... tak tenhle slogan se mi fakt libi... jinak vegebotky se mi moc nelibi...

    I ja se tesim na dalsi shledani :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí ty hrozně barevný kostičkatý,ty bych asi potřebovala:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tě potěším, že já jsem zatím byla doma a posílala přítelovi stránky na které jsem se dostala diky stránkám veggie parade a on krom toho že maso je vražda přidal že mlíko je krádež a že vejce taky jíst nepotřebuje takže... nevím kdy přesně se to stane u něj, já plánuju živočišné výrobky odstavit po příštích Velikonocích ale přítel je teď nějak emotivní takže ten asi začne dřív. Takže tak nějak nepřímo veggie parade minimálně jednoho člověka dostala :)
    A mně u srdce hřeje když nejím maso, myslím že i ostatní když jdou do vegetariánské restaurace a dojde jim že se krásně najedli ale přitom bez masa a ono jim to v hlavě nějak nepasuje, dyť byli zvyklí že pořádné jídlo = maso. Např. moje babička když se přejedla květákem v Loving Hut a pak o tom ještě 30 minut mluvila

    OdpovědětVymazat
  4. jo, kvetak v lovingu je epesni, jeden si vzdycky musim na talir prihodit;)

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata nedělejte mi chutě nebo si budu muset do Loving Hutu zaskočit a na to nemám peníze:)

    Kristýna: To co píšeš mi udělalo hroznou radost, tohle hrozně potěší slyšet (číst). Tak ať mu to případně vydrží a nenechá se odradit hloupými řečmi. A ty po čase taky ne.

    OdpovědětVymazat
  6. pre mna sice zranie masa neni vrazda ale ten slogan je uzasny a rozhodne ma neuraza, lebo je vtipny, ale tak vacsina ludi su idioti bez ohladu na to co jedia...co uz. ja sa aj tak vzdy najviac smejem na tom co tak trochu uraza ostatnych...teda bez urazky :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám taky pocit, že bych se tomu zasmála i před rokem, kdy jsem maso ještě jedla a rozhodně bych to nebrala jako nějakou agresi. Ale asi jsem taky trochu ujetá, no:)

    OdpovědětVymazat
  8. Můj kamarád říká, že maso je vražda a mléko znásilnění... je to teda dost doslovné...

    OdpovědětVymazat
  9. Já to tak taky beru, ale pokouším se to lidem takto neprezentovat. Alespoň při běžném hovoru ne. Protože lidi jsou lidi a nechtějí takové věci slyšet a už vůbec ne takto. Co naděláš:)
    Co mě letos hodně pobavilo, byla ta slečna ve stromovce, která na nás koukala skoro s otevřenou pusou a nevěřícně kroutila hlavou. A to jsme byli nekonfliktní:)

    OdpovědětVymazat
  10. Já to takhle učím synovce :-X on totiž kouká hodně na dokumenty o dinosaurech, jak se tam žerou a byl hrozně zapalený jak viděl tu smrt tak se ho ptám "A ty jsi zlý když jíš kuřata?" a tak mu to lehce cpu do hlavy, že smrt je v přírodě běžná a že maso je vždy provázané s něčí smrtí. Ale jelikož má alergii na plno věcí tak se asi nevzdá(i když mléko ani vejce nesmí), což neznamená, že o světě nemůže mít přesné mínění. Myslim, že děti si často neuvědomí, že ta super šunka je vykoupena bolestí něčeho, co by jim přišlo roztomilé, a pak když to zjistí tak se často diví, proč jim to nikdo neřekl.

    Jinak ke sloganům ještě přítel přidal "zelenina je samolibost" to už byl v ráži :D

    OdpovědětVymazat
  11. Bohužel to těm dětem nikdo neříká, rodiče se nejspíš obávají, že by dítě pak mohlo maso odmítnout a představa, že by kvůli tomu museli něco zjišťovat či měnit je děsí. A když se to konečně dozví, už mají často příliš vymytý mozek.
    A s tím sloganem si nejsem úplně jistá, jak ho prezentovat:)

    OdpovědětVymazat