4. června 2012

HURRAW!


Tak jsem si objednala veganské balzámy na rty HURRAW! a dnes jsem si je byla vyzvednout na poště.
Sice mi balzámy na rty vydrží vždycky hrozně dlouho (co s tím ženské sakra děláte, že máte spotřebu třeba jeden na měsíc?), klidně i přes půl roku, ale nemohla jsem se rozhodnout který si vybrat, tak jsem si koupila rovnou tři. A kdyby nestály 119 korun nebo bych měla větší spotřebu, koupila bych si jich mnohem víc.
Vybrala jsem si kokos, višeň a chai masala.
Všechny nádherně voní, i když masala nejspíš nesedne každému. Je to dost specifická vůně, ale já jsem masala čaj vždycky zbožňovala a protože jako veganka už si ho nedám, tak si to vynahradím alespoň takhle.
Zatím jsem vyzkoušela jen višňový. I když má rudou barvu, nebarví, což by mi nevadilo, ale obejdu se bez toho. Na rtech zanechá vrstvičku, která tam vydrží i několik hodin (mně vydržela asi tři hodiny, ale nesmíte u toho jíst), což je příjemné překvapení, běžné balzámy se mi vždycky hned vpijí a nevydrží.
Navíc oceňuji, že jsou raw a organic, protože přiznejme si to, většina toho balzámu skončí v žaludku.
Rozhodně doporučuji ke koupi - jsou veganské, nejsou testované na zvířatech a jsou prostě k sežrání.
Takže děkuji potvůrce, že mi o nich kdysi v komentářích napsala, a Beátě, že mi je tímto článkem připomněla.

10 komentářů:

  1. taky uz jsem nad nimi uvazovala, ale 119,- neni nejmene, a citim se pomerne dobre vuci prirode i s balzamem od Alverde, ktery je take skvely :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mně se nechce zjišťovat, jestli je ten od alverde vegan, což u tebe odpadá, takže to chápu:) Mě hlavně zaujal ten obrovský výběr a vegan certifikát. A navíc mám opravdu malou spotřebu, takže mám přinejmenším na rok vystaráno:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a taky se ráda rozmazluji věcmi, které jsou až zbytečně drahé, jsem prostě snob:)

    OdpovědětVymazat
  4. Super, masalu bych taky hned zkusila, já ji nepiju, protože se mi po ní točí hlava :D ale voní mi vždy moc krásně

    OdpovědětVymazat
  5. Amelie: nejen vypadají:)

    Kristýna: Tak to já jsem po ní měla akorát dobrou náladu vždycky:) Je to jedna z mála věcí, která mě na veganství mrzí, ale jednou jsem se rozhodla... no to je jedno:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jako rýpal se musím zeptat, proč toho kupuješ tolik? Tedy, ne že bych byla sama kupovala vždy jen to, co nutně potřebuju, ale myslím si, že nadměrná spotřeba lidí je právě to, co devastuje zdroje nejvíc. Samozřejně pár balzámů nic nevytrhne a podpoří to výrobu dané firmy, ale myslím to tak, že by možná bylo dobré zamyslet se nad zbytečnými nákupy každého zboží..protože i ty obaly na balzám se z něčeho vyrábí a možná i při výrobě jich samotných vznikají odpady a jsou použíty nějaké chemiálie..lidé prostě kupují spoustu věcí, které často ani nepotřebují, nebo nespotřebují a skoro nikdo nad tou naprosto zbytečnou ekologickou zátěží asi neuvažuje.
    Kdyby každý koupil skutečně jen to, co opravdu potřebuje (jídlo, oblečení, auto...), bylo by o mnoho odpadů méně nejen na smetišti, ale i v oceánech, ve vzduchu a všude..

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já jsem si je koupila skutečně do zásoby.
    Ano, mohla bych si koupit jeden a za půl roku druhý. Takhle jsem koupila tři a mám na rok a půl pokoj. Navíc mám problémy s tím, že takovéhle drobnosti často zapomenu přendat z kabelky do kabelky, tak je asi rozhodím do tří různých tašek.
    Se svým nadbytečným nakupováním se snažím bojovat, zvlášť co se týče oblečení a podobně, ale tohle skutečně spotřebuji a vyhodím prázdný obal. Chápu tvou námitku, ale zrovna u tohohle vážně nevidím rozdíl mezi tím, jestli si koupím tři najednou nebo potupně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, jestli mají takovou trvanlivost a nezapomeneš je někde v velkém teple, tak je vše maximálně správně. Hlavně na to teplo a sluníčko bacha...se mi občas takhle něco krásně rozteče.:D

      Vymazat
    2. Měly by se neroztéct až do 27°C, takže pokud je nenechám přímo na sluníčku, tak to snad problém nebude:) A trvanlivost tu nepíšou, ale tak nějak očekávám, že by to vydržet měly. Jestli ne, tak mě klepne asi...

      Vymazat