17. května 2012

Benefiční koncert Surya

V pondělí jsme byli na benefičním koncertě občanského sdružení Surya.
Surya postavila v jedné himalájské vesnici ve výšce větší než 4000 m.n.m. školu vytápěnou sluneční energií pro tamější děti a teď se ji snaží udržet v provozu.
Už jsem o tomhle projektu četla asi před rokem nebo dvěma ve škole, ale ráda jsem si to tímto připomněla. Nutí mě to přemýšlet o tom, že bych možná jednou ráda odjela někam mimo civilizaci pomáhat něco stavět, případně pomáhat s čímkoliv jiným. Otázkou je, jestli na to někdy budu mít dost odvahy. Bojím se, že jsem srab. Ale třeba sama sebe překonám.
Večerem provázel Jaroslav Dušek (a to byl vlastně hlavní důvod, proč jsme tam šli), hrála kapela Sousedi, zpívala tam nějaká slečna jazykem, kterému jsem nerozuměla a bála jsem se, že asi usnu. Dražily se fotky, což není tak úplně věc, které bychom se jako chudí studenti mohli účastnit. Nakonec hrála Lenka Dusilová a kdybych nebyla alergická na zpívající ženy (nemůžu za to, vysoké tóny mi drásají uši, takže zpěvaček, které jsem schopná poslouchat je jen velmi málo), nejspíš by se mi líbila.
Hrozně se mi líbilo, že Dušek chodil po betlémské kapli, kde mě mrzly nohy v lodičkách, naboso. Jo, už je někde úplně jinde a já doufám, že se tam taky někdy dostanu.

5 komentářů:

  1. Dušek je zvláštní postavička, ale mám ho docela ráda. A vysoké tony taky nezvládám, jsou i ženské hlasy, kterým v určité výšce už nedokážu rozumět :D Já bych ráda někam takhle jela, ale problém jsou náklady - očkování a letenka ti někdy dává i před 30 tisíc. To je prostě hodně :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já mám na účtu peníze, které mi mamka dala z nějakého spoření, takže kdyby na to někdy došlo, tak bych část prostě obětovala. Nejdřív ale chci ještě dodělat magistra (to se mi to kecá, když ještě nejsem ani bakalář:)). Peníze mi starosti nedělají, spíš si myslím, že na to nebudu mít odvahu...

    OdpovědětVymazat
  3. Pixie,
    tak to musel být senzační zážitek. Dušek umí udělat z mála hodně a jeho schopnost improvizace je geniální! Příště mě, doufám, vezmeš s sebou ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. A ještě něco - moc příjemný a čtivý blog! Šikulka!

    OdpovědětVymazat
  5. Vzala bych tě, ale obávám se, že to na delší dobu byl zase poslední zážitek takového kalibru:) A díky za pochvalu, jsem ráda, když se tu někomu líbí a pokud možno mu to i něco dá:)

    OdpovědětVymazat