24. března 2012

Saloos květinová pleťová voda a odličovací olej

Tak mi konečně došla pleťová voda a odličovací mléko a já jsem si pořídila netestovanou náhradu od saloos. Květinovou vodu jsem si vybrala Lemon tea tree a olej Tea tree-manuka.
A moje hodnocení?
Co se týče pleťovky, jsem nadšená, krásně voní, má rozprašovač, takže se nemusím bát, že mi ujede ruka a já si vodičku vyliji třeba do kafe (znáte to, po ránu člověk nestíhá, takže si jednou rukou čistí zuby, druhou čistí obličej a ústa si vyplachuje kafem).
Odličovací olej je ale hrůza. Ta vůně je příšerná. A koupit si na odličování olej taky nebylo moc chytré, po aplikaci mám pocit opatlanosti, ulepenosti. Navíc je dobré se před odličováním převléct (nebo nejlépe úplně svléct), protože si nechci zničit oblečení, že jo. A pokud se chci jen přemalovat a hned zase vypadnout, tak to taky není úplně výhodné. V tomhle případě při příštím nákupu sáhnu jinam (možná zvolím Lush), tohle už nechci.

3 komentáře:

  1. a delas to tak, ze si tamponek navlhcis a pak na nej das kapicku toho oleje? ja si takhle nepripadam olepena :) me ale zas prijde, ze moc neodlicuje..

    OdpovědětVymazat
  2. Když to tak píšeš, tak prostě možná nejsem jenom schopná odhadnout tu kapičku:) Ale fakt to hrozně smrdí, takže to možná jenom zhoršuje moje rozhořčení nad tímto výrobkem.

    OdpovědětVymazat