25. února 2012

Průvodce netestovanou kosmetikou aneb jak to dělám já potřetí

Tak se vracím s pokračováním o netestované kosmetice. Dneska to bude o dekorativní kosmetice. S líčením jsem pořád začátečník samouk, takže ještě nemám vše, co bych nejspíš potřebovala, ale snad nezapomenu na nic, co by se mohlo hodit.



Ať už jste zvyklé používat podkladový krém pod make-up nebo make-up nepoužíváte, ale toužíte jen po sjednocení barvy pleti, doporučují podkladové krémy od lush. Vyrábí se v pěti odstínech a 20g stojí 375 korun. Já jsem kdysi dostala vzorek a na sjednocení barvy pleti to nebylo špatné. Smíchala jsem si to s běžným hydratačním krémem a nanesla. Podle množství krému si můžete zregulovat, jak výrazná barva krému vznikne a navíc můžete jednotlivé krémy míchat mezi sebou.

Před dvěma týdny jsem měla narozeniny a usoudila jsem, že už vážně nejsem nejmladší a tak by zřejmě nebylo špatné začít se občas trochu líčit. Volba padla na kosmetiku od Lily Lolo.

Žlutý korektor na kruhy pod očima. Bez problémů s ním ale zamaskujete cokoliv. Teda zamaskujete... Pokud máte na obličeji velký vystouplý rudý beďar, tak po aplikaci budete mít na obličeji pořád velký vystouplý beďar, ale alespoň nebude svítit na kilometr daleko a volat: "Koukněte se na mě, jsem velkej hnusnej beďar!" Ale víc od korektoru asi očekávat nemůžeme, že.

Mám světlý make-up blondie, ale na přesném odstínu u minerální kosmetiky tak moc nezáleží. Speciálně jsem si ho šla koupit do prodejny, abych si neobjednala špatný odstín, ale po aplikaci dvou různých odstínů jsem neviděla rozdíl a i prodavačka mi potvrdila, že se odstín celkem přizpůsobí. Takže pokud si jako bledule nevyberete tmavý odstín, tak asi nemusíte ani moc vybírat. Já si ho příště už objednám přes internet.

Pudr jsem si pořídila matný, ale asi si v brzké době pořídím i hedvábný. Sice nevím, jestli to funguje, ale láká mě to. Pudry jsou bílé, ale nebojte se toho. Jsou průhledné, takže vám nevytvoří na obličeji vápenný vzhled.

Pořídila jsem si k tomu i Lily Lolo štětce a i když jsou z umělého vlasu, jsou velmi příjemné. Sice jsem nikdy v ruce přírodní štětce ani nedržela, ale zkusila jsem si jemnost srovnat se svými vlasy a ty štětce jsou prostě super. Příjemně měkoučké, hebké. Je radost s nimi make-up aplikovat. Štětec vlevo je kabuki na make-up, uprostřed na korektor a vpravo na pudr.

Časem od této značky dokoupím ještě bronzer, oční stíny a tužku na oči. Ale oči si moc nelíčím, maximálně poslední dobou používám řasenku, kterou Lily Lolo bohužel nevede.

Řasenku mám zatím ještě v zásobě, ale až mi dojde, koupím si zřejmě od 100% pure. Tady si nejspíš pořídím i rtěnku, až mi dojde. Od téhle značky se dá pořídit i make-up, krémy, šampony a minule jsem na něj zapomněla, ale mají i balzám na rty.

Nehty si nelakuji, ale co bych pro vás neudělala. Po dlouhém hledání se mi podařilo najít netestované laky na nehty od sparitual. Výběr barev se mi zdá poměrně široký, ale to asi záleží na úhlu pohledu. Laky tedy nejsou z nejlevnějších, ale samozřejmě je to o prioritách. Když vidím některé slečny s desítkami laků, které nemůžou ani zvládnout vypotřebovat, tak to si radši pořídím jen dva odstíny, které budu nosit.

Mají i podlaky, nadlaky a já ani nevím, co všechno bych měla hledat, takže si tam případně pohledejte samy.

To je zatím asi vše, jako vždy, pokud vám tu něco chybí, dejte vědět v komentářích, pokusím se to zařadit do příštího článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat